„Czyste powietrze” – gdzie złożyć wniosek?

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 7 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 7 =
zdjęcie
Trwa nabór wniosków do rządowego programu „Czyste powietrze”, w którym można pozyskać nawet 100 procent dofinansowania na termomodernizację oraz wymianę przydomowych kotłowni.
Program „Czyste Powietrze” skierowany jest do osób będących właścicielami i współwłaścicielami budynków jednorodzinnych lub tych właścicieli, którzy uzyskali zgodę na rozpoczęcie budowy jednorodzinnego budynku mieszkalnego. Program będzie realizowany w latach 2018-2029.

Dofinansowanie obejmie m.in.: wymianę starych źródeł ciepła (pieców i kotłów na paliwa stałe) oraz zakup i montaż nowych źródeł ciepła, spełniających wymagania programu, docieplenie przegród budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, instalację odnawialnych źródeł energii (kolektorów słonecznych i instalacji fotowoltaicznej) oraz montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła.

Dofinansowaniu podlegają przedsięwzięcia rozpoczęte nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku - w przypadku roku bieżącego taką datą graniczną jest 1 stycznia 2018 r.

Wniosek można złożyć wersji elektronicznej poprzez stronę portal.wfosigw.lodz.pl, gdzie należy założyć konto.
W przypadku, gdy wnioskodawca nie ma możliwości zastosowania podpisu ePUAP lub podpisu kwalifikowanego, należy przesłać elektroniczną wersję wniosku poprzez Portal Beneficjenta, a następnie wydrukować go i przesłać osobiście podpisany formularz wraz z wymaganymi załącznikami drogą pocztową na adres właściwego WFOŚiGW.
Wniosek zostanie rozpatrzony w okresie 90 dni - w tym czasie będzie możliwość poprawienia  ewentualnych błędów i uzupełnienia dokumentacji.

 Więcej informacji o programie można znaleźć TUTAJ.
← powrót