Śmieci: deklaracje i opłaty w Urzędzie

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =
zdjęcie
Od 1 maja obsługa mieszkańców w sprawach dotyczących odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zostaje przeniesiona do Urzędu Miasta przy ul. Szkolnej 28.
Urząd Miasta będzie:
- przyjmował deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- przyjmował wpłaty i udzielał informacji dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- udzielał informacji dotyczących odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkanych.

Zmienił się również druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Można go pobrać z załącznika poniżej.
UWAGA!!!
Zmiana wzoru deklaracji nie powoduje konieczności składania jej ponownie przez wszystkich mieszkańców!
Nową deklarację składamy wyłącznie w przypadku zmiany ilości osób lub zmiany sposobu zbierania odpadów komunalnych.


Termin płatności oraz indywidualne numery rachunków bankowych nie ulegają zmianie.
Opłatę – na dotychczasowych zasadach - należy uiszczać gotówką w kasach Urzędu Miasta lub przelewem na indywidualny numer rachunku bankowego.
 

Załączniki artykułu

Deklaracja (Pobrań: 81)
← powrót