Dzisiaj: Czwartek 02 maja 2024

"Barwy Dźwięków": nagrody dla młodych artystów rozdane

Proszę określić gdzie leży problem:
5 + 2 =
Link
5 + 2 =
010_praca Stefanii Pushkar-wyróżnienie
W minioną sobotę (24.02) w Ośrodku Działań Artystycznych miała miejsce inauguracja wernisażu prac konkursowych "Barwy Dźwięków", zorganizowanego przez Liceum Sztuk Plastycznych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6.
Konkurs, skierowany do uczniów klas siódmych i ósmych szkół podstawowych województwa łódzkiego, zachęcał młodych artystów do interpretacji wybraną techniką plastyczną (rysunek, malarstwo, kolaż, grafika, techniki mieszane) tematu przewodniego.
Prace nadesłane na konkurs zostały poddane ocenie przez komisję konkursową, która uwzględniła kryteria takie jak oryginalność i inwencja twórcza, walory artystyczne i estetyczne oraz zgodność z tematem.

Jury w składzie: Janusz Kucharski – przewodniczący, Piotr Gajda - artysta, animator kultury, Andrzej Hoffman - dyrektor Ośrodka Działań Artystycznych, Irena Laszczyk - artystka, nauczycielka oceniło 39 prac konkursowych z 16 placówek oświatowych z terenu województwa łódzkiego.

Przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:
  • 1 miejsce - Daria Ryl, Szkoła Podstawowa im. Szarych Szeregów w Czarnocinie
  • 2 miejsce - Jakub Gajewski, Szkoła Podstawowa nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim
  • 3 miejsce - Kalina Ogłoza, Szkoła Podstawowa w Ręcznie
Wyróżnienia:
  • Natalia Kaczor, Szkoła Podstawowa im. Księdza Mariana Wiewiórskiego w Gomulinie
  • Amelia Cichosz, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawlikowskiego w Rozprzy
  • Stefania Pushkar, Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich w Piotrkowie Trybunalskim
  • Julia Mędasik, Szkoła Podstawowa nr 16 w Piotrkowie Trybunalskim
Wernisaż swoją obecnością zaszczycili wiceprezydent Andrzej Kacperek oraz Wizytator Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie Region Łódzki Pan Marcin Walicki.
 
Celem konkursu było propagowanie i rozwijanie aktywności artystycznej wśród uczniów szkół podstawowych, rozbudzanie twórczej inwencji oraz kształtowanie samodzielnego i twórczego myślenia, jak również rozwijanie umiejętności obrazowania własnych przemyśleń i wyobrażeń.
← powrót